2 juli sommarlov 2008

Vaknade vid 10 och väckte min söta kompis Elin. Solen sken idag igen så jag ville inte missa en sekund. Vid 11 var jag hemma hos Elin, som forfarande var nyvakne typ. Vi gick hem till Disa för att lämna pengar till henne som vi var skyldiga henne!

Sen var vi hemma igen vid 1. Då badade vi, solade, hoppade studsmatta, lekte, käkade toast, glass o.s.v. Jag, Elin och hennes lillasyster Anna. Vid halv 5  kom Carro och var med oss.

Sen bestämde vi oss för att grilla på stranden så jag packade och stack hem för att duscha och göra v. mig.

Sen vid 7 var vi på stranden och grillade kyckling som vi käkade till tsatziki & coscos. Muums. Vi grillade masmallows (?) & choklad också! (Jag, Carro & Elin). Sen kom Thea, Mia & Frida. Vänner från en annan skola vi andra vänner, typ ;)

Sen gick vi runder träffade folk, snackade och mös. Kom nyss hem och fixade internet och började blogga. Snart ska jag gå & snussa :) Ska bara fixa något till inlägg!

SNART STOCKHOLM! 6 DAGAR KVAR ! (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0