18 juni sommarlov 2010

Vaknade exakt 10.04 av ett sms från Sara "Är typ död, kan vi ta det en annan gång?" Eller något i den stilen, vi skulle egentligen ut och spring men om Sara inte blev frisk skulle vi ut och gå.

Hade drömt en jätte konstig dröm att jag träffade en gammal kille jag känner så skulle vi käka godis (jag får ju inte käka godis nu, haha, snacka om att godissuget förföljer mig) så var jag där helt plötsligt med Ella och handlade godis. Skulle ta pengar från pappa för jag hade själv bara 20 kronor och det skulle räcka till bussen. Så när jag tänkte ta pengar av honom så sprang han iväg och sa "ha, du får inte av mig". Så hade tydligen mamma gett denhär pojken 60 kronor till oss för godiset (pojken finns inte i verkligheten, random). Så när vi stod i kassen är det helt plötslig Emma som står där med mig och handlar godis. Jag hade köpt lösgodis men sedan hittade jag mitt favoritgodis (ahlgrens salta bilar) för 9 kr! Jag blev helt till mig. Fick beslutsångest om jag skulle köpa lösgodis + bilar (då måste jag köpa marabou också) eller om jag skulle skita i bilarna eller lösgodiset. Under beslutsångesten fick jag sms:et.

Klädde på mig och väntade på att mamma skulle komma hem som lånade mina springskor. Vid halv 11 stack jag ut och sprang 4 km, var trött i benen eftersom jag har sprungit var dag nu i 3 dagar, WOW. Hahaha. Kom hem, käkade frukost och duschade. Sedan vid halv 12 tiden fick jag i uppdrag att städa köket vilket tog mig 5 ½ timme. Blev klart vid 6 tiden. Satte mig vid datorn och kollade bloggar och sånt jag inte gjort på ett dygn (abstinens). Sedan började jag fixa middag med pappsen. Förrät blev sparris med bacon och smält smör. Middag lax med romsås och potatis. Sedan satt jag vid datorn och sedan kolladej ag och peppe bad boys 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0