17 juli sommarlov 2009

Torsdag . Kusin emma.
Jag vaknade vid 11 tiden av att min kusin Emma hade kommit. Jag var nyvaken och satte vi och kökade frukost på direkten. Sedan bestämde vi oss - eftersom det var fint väder - att sticka ner till stranden och ta vara på den lilla sol vi får trots allt.

Vid två tiden, då jag hade läst ut både min tidning jag köpte dagen innan och New moon på svenska, och bada två gånger stack vi hem för att göra vid oss och sticka till Hemköp för att handla lunch.

(Dagen innan ahde jag gjort baugett med kyckling, mozzarella och pesto). Idag blev det baugette, kyckling med ceasarsallad dressing, jättegott!

Sedan låg vi uppe och kollade på kläder på internet, en drog! Sedan stack vi ut och fotade lite, gick lite (ca 1 km, haha).


jag.

inte riktiga.

Sedan kollade vi blonde ambition med Jessica simpson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0