16 juni sommarlov 2008

Vaknade vid 11 kanske av att mamma gick upp så jag degade också upp. Gjorde inget från jag och mamma stack iväg vid halv 1 för att fixa min ring som förövrigt inte gick att fixa. Sen stack vi och handlade. Sen kom Elin hit och vi kollade filmen I am Sam, vilken jag såg igår också.

När Elin stack gick jag hem till Emma och snackade. Sen stack jag hem igen för att käka. Sen gick jag, Emma och Elin hem till Zowie och snackade. Sen stack jag hem eftersom min kusiner kommer snart. De ska bo över här en natt för att sedan åka ner till Österrike för att kolla em och jag är ju inte allllls avundsjuk! Gadh!

Var på vm för 2 år sen i Tyskland - Berlin och kollade Sverige - Paraguai (hur det nu stavas). Det är en upplevelse jag verkligen vill ha igen. Skit samma. Nu vet ni hur min väääldigt intressanta dag har varit! Ska lägga in 2 outfits sen också IGEN eftersom jag inte lyckades fota dagens ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0