16 juli sommarlov 2009

Innan Michelle hann vakna läste jag New moon, den är så grymt bra! Åh... jag hade ju inte tackat nej till att vara Edward. Men det är irriterande när allt blir så komplicerat!

När Michelle vaknade fick vi förs oss att sticka och handlade tidningar. Vi gick till hemköp, så vi köpte lunch också (kyckling, mozzarella och pesto). Jag handlade Bild extra, eller hänt bild... what ever, någon av de skvallertidningarna. Det kvittar nästan vilket du köper, det står samma bullshit i varenda tidning. Det är lite sorligt.

På kvällen fortsatte jag att läsa, jag kan säga er att på baksidan av boken står det "varning: vansinnigt beroendeframkallande". Jag håller med till 100½. Det är verkligen beroendeframkallande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0