14 juni sommarlov 2010

Vaknade vid 11 tiden och gjorde i ordning mig för att hämta årsboken på Procivitas med Sara och Emma. Sedan lunchade vi tillsammans med Amelie. Efter lunchen gick vi en liten runda på stan och sedan inom biblioteket för att fixa med lite saker. Sedan satte vi oss i stadsparken och åt jordgubbar och drack cola, så gott!

Efter det cyklade jag hem och gjode mig i ordning för att sticka till Ä-holm. Var dock tvungen och duscha och så innan så kom vid 7-tiden. Vi satt i solen och pratade (jag, Amelie och Emma) medans Jacob lagade maten. Det blev Spagetti carbonara hur det nu stavas. Sedan gick vi på husvandring, jättefint hus. Sedan pratade vi och hade allmänt mysigt. Emma och jag stack hem vid 10 tiden och kollade satc, målade naglarna och så. Sedan somnade vi vid 1 tiden. Jättemysig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0