14 augusti sommarlov 2008

Bara någon dag kvar, sedan har jag skrivit dagbok HELA sommaren, jag har dokumenterat allt jag har gjort i sommar. Vem är inte intresserad av det? Okej, jag tror dem som hade varit det redan vet (vilket är mina vänner, om dem nu änns är intresserade). Och resten bläddrar väll antagligen bara förbi, det hade jag gjort om det var någon annas blogg.

I allafall, Torsdag - stan & 1 år.
Jag vaknade som vanligt med tanken att jag och emma skulle på stan, det hade vi redan bestämt dagen innan. Så jag gjorde i ordning mig, men vädret var inte tillåtande så jag hade helldre stuckit till väla. Men emma ville så gärna till stan, så jag sket i väla (vilket jag är glad för) och drog ner till stan. Där träffade vi Sara & disa. Vi gick i affärer, köpte en massa fint och sedan fikade vi på Ebba´s fik!

Jag köpte:
- Vit t-shirt m. kanintryck Vero Moda 129,95 kr
- Vit oversixe t-shirt m. i <3 true vintage B.young 50 kr (rea)
- Svart långt linne från Gina Tricot 99 kr
- Stor svart ring från Hm 39 kr
- Boken tillsammans, andra sommaren 139 kr (en recension om boken står lite längre ner i bloggen, eller sök i kategorierna till vänster)

Sen stack jag & Emma hem, det var på tiden. Vi stack ut och tränade efter vi hade vilat lite efter stan. Halv 7 ungefär, vi tränade styrka och sedan duschade vi och drog till Pålsjöslott där alla vänner skulle träffas. Det var nämnligen ett år sedan vi träffades första gången allihopa och har sen dess träffats på filmkvällar, fest o.s.v. på helger. Dessutom gick de flesta i samma klass. Malin, Ellen, Jag, Sara, Disa, Ebba, Emma & Julia. Vi grillade korv när vi kom dit ca 1 h försenad. Klockan var då 8. Sen vid 10 kanske cyklade vi till Laröd för det var strandefest, dock var det mörkt när vi kom dit, så vi säg inte om vi kände ngn. Så vi stack dir. DÅ stack vi till Stoffe (som bor i Laröd) eftersom alla hans killkompisar lanade. Jag fick spela cs och jag gillar det grymt mkt! Har spelat det innan, även fast jag inte hade några dålda talanger, tyvärr.

Sen stack vi hem vid halv 1 och jag somnade dir. när jag kom hem typ.



Från vänster; Jag, Emma(bakifrån), Ebba & malin kramar, Sara (under dem) Disa (ruggen mot), Julia och Ellen.


Puss på er tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0