13 juni sommarlov 2010

Vaknade upp ganska tidigt och började flytta på "sommarlovsdagboksinläggen" till blogg.se istället för devote.se eftersom jag bloggar här just nu och vill ha mina inlägg här. Vid 11 tiden käkade jag frukost fyi. Sedan väntade jag på att Sara skulle höra av sig, haha, så bytade om och gjorde vid mig och fotade även "dagens outfit" för ovanlighetens skull. Sedan mötte jag Sara och vi stack hem till mig. Vi kollade på lägenheter till London och insåg ganska snabbt att vi kommer gå minus i London och måste börja spara redan nu.

Sedan var det dags för mat. Till förrätt blev det jätteräkor med någon god topping, hehe. Sedan oxfilé idag igen. Sedan åkte jag tillsammans med peppe och Andreas ut till Laröd där vi träffade Rille, Johan, Musse, Stefan m.fl och åkte longboard. Vid 10 tiden stack jag hem till Sara och kollade film. Stack hem vid 12 tiden. :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0