13 juli sommarlov 2008

Söndag - Rosendalsträdgården . fika . stadshuset

Ja.. jag beskrev dan med de tre orden. Först stack vi vid 2 till rosendal för att fika. Dock ville bara mamma ha mat där. Så när hon hade käkat och vi hade kollat klart på alla fina hus stack vi in till stan och köpte mat på första bästa ica.

Satte oss i en fin park med fontän och käkade!
Sen vid 4 tiden eller 5, kom inte riktigt ihåg stack vi in mot stan för att kolla in i stadshuset! Vi fick en engelsk (?) guidad tur för att svenska (guidade turer) hade slutat för dagen. Sen stack vi hem. Ganska trötta!

Jag & Michelle satte på filmen Cherrybaby, väldigt bra tycker jag, det jag såg i allafall! Gårdagen björd till kvällsmat på baugett, idag blev det köttfärspaj! MUUUMS
PUss på Cherrybaby & köttfärspaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0