13 augusti sommarlov 2008

Onsdag - jobb, emma :)
Vaknade vid 10 i 9, skulle upp tidigt eftersom jag skulle jobba idag, får gjorde det som skulle få gjorts innan sommarlovet slutar. Usch, det är sååå hemskt! Jag har inte fått sol på hela sommaren. Jag är blekare än denhör vita bakrunden! Usch och fy och blä och ja... allt! Och sol solarium är inget att fundera över, det är absolut förbjudet för mig atm!

Stack i allafall hem till michelle och hämtade skrapan man använder. Så började jag jobba, jobbade till ca 20 över 12 eller något sånt. Sen slutade värmluftpistolen att fungera, typiskt! Så jag ringde hem till Emma som inte längre har utegångsförbud! :D Så hon kom över och käkade lunch. Sen kollade vi lite på datorn och bestämde oss för att gå hem till henne och kolla på filmer från Helsingborgsfestiveln. Ganska kul att filma, grejer man inte kommer ihåg!

Sen kom hennes mamma, mormor och lillasyster hem med kaka! Tyvärr frästades jag & emma för mycket så vi käkade, jag GANSKA MYCKET! Sen kollade vi film, typ.. cleaner eller något liknande! Sen stack jag hem och bytade om, sen stack vi ut och sprang 3 km + styrkeövningar!

Sen stack jag hem, käkad,e duschade och satte mig en stund vid datorn. Sen stack jag & emma till hemköp och köpte naturgodis & gurka. Hahaha. gjorde dipp till filmen the family stone. Ganska kul men väldigt förutsägbar!

Ha en bra dag . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0