12 juni sommarlov 2010

Vaknade vid 10 tiden och kunde inte förstå att det var sommarlov, trodde att det var helg. Hade min sköna sommarlovstanke jag har första dagen på sommarlovet vart sommarlov. Att jag bara har haft 1 dag på alla ca 90 sommarlovsdagar. Satt vi datorn och planerade lite. Sedan läste jag lite i fotoboken och åt frukost med familjen. Sedan solade jag en liten stund och sedan kollade jag film och satt inne på internet.

Vid 2 tiden stack jag och mamma och handlade. Vi stack även till torget och handlade massor med god frukt. När jag kom hem duschade jag och kollade film. Sedan skulle jag gå ut med Oakie och då kom Bengt och hämtade honom. Sedan fixade jag med bilder på dörren innan vi skulle käka. Oxfilé med potatis och sås. MUMS! Sedan städade jag rummet lite och kollade på Berlin calling. Fast fick ont i magen så la mig och sov istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0