12 juli sommarlov 2008

Lördag - piknik m. fin utkik!
Vi pallade inte mer shopping idag, dessutom var alla sega att göra vid sig. Så vid 1 åkte vi inte till Stockholm för att gå lite.

Vi kom till en underbar plats m. utsikt över hela stockholm så vi bestämde oss för att sätta oss här och fika. Mamma & pappa stack till en Ica och handlade rebenspjäll, potatissallad, cola, oliver, fikabröd och mycket annat supergott! Verkligen det bästa delen av resan tycker jag. Det är ett minne jag hoppas kommer komma ihåg för livet. Bilder från denhär dagen, shoppingen och allt annat kommer in förståss!

Sen gick vi ner mot gamla stan och visade michelle hur det såg ut! Mycket fint! Trånga gator o.s.v. Sånt gillas! Glassen tycktes också smaka godumligt!

Sen stack vi inom ica för att handla kvällsmat och ett besök hos kungafamiljen hanns också med!!

Sen spelade jag o michelle monopol igen!! För vi är sååå tråliga. Ingen ville ge upp, för båda har vinnarskalle. Så där satt vi till tolv och degade. Dock ledde jag! OCH JAG VANN! :D:D:D

Satte även på filmen "underbar, älskad av alla".

Puss på gamla stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0