11 augusti sommarlov 2008

Jag och Elly vaknade vid halv 11 och käkade frukost vid 11. Sen satte vi på Rosa the movie medans båda bloggade och gjode vid sig. Vi skulle nämnligen iväg.

Vid 12 kanske (uppskattar alltid, har ingen aning egenteligen) iväg till hamnen. Vi köpte take away på Expresso house, jag tog en mocha latte, sjukt gott! Vi satte oss i hamnen vis skateparken och kollade på båtarna och snackade. Sen gick vi till Tasty house men på vägen dit genom några 2hand butiker. När vi hade köpt godis på tastyhouse tog vi bussen hem. På väg genom skogen fotade vi ganska mycket. När vi kom hem bloggade vi och fotade vi tills Elly mamma klockan 6 kom och hämtade Elly.

Sen fotade jag en massa olika kläder till headern, fixade dem i paint och gimp. Käkade och gjorde vid bloggen. Sen fick jag reda på att jag ska börja i klass NV1A på ProCivitas, det gjorde mig så mycket mer peppad att börja skolan än vad jag var innan! Sen vid 10 kanske, ringde Elly. Vi snackade och har sedan dess haft Videosamtal på msn medans jag städade min garderob och elly fixade sin blogg.

Just nu har vi inte snackat på kanske 10 minuter, ingen av oss pallar. Nu ska jag bums ner i sängen. Astrött! Pusshej!


Jag har alltid kul med dig barndomsvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0