10 000 minuter

Om 10 000 minuter sitter jag på ett plan med en film på ryggstöder framför och käkar ahlgrens salta bilar och marabou digestive. Om 11 000 minuter kommer jag att befinna mig i underbara San Franciso som jag redan älskar även om jag aldrig besökt staden, staten, landet, världsdelen. Emmas (min granne) familj flög igår för att träffa Emma i San Franciso och då började jag inse att snart är det min tur. Har besökt nästan alla länder i Europa då pappa vill jag ska besöka länderna inom Europa då jag själv bor i Europa.

Detta är alltså första gången jag besöker en annan världsdel, första gången jag flyger mer än 3,5 timmar (ca 6 gånger längre tid kommer jag att flyga om 1 vecka), första gången jag kommer bo i en amerikansk familj. Det finns mycket jag aldrig gjort innan som kommer göra denhär resan super och jag har läst mycket i min fotobok som ska hjälpa mig att ta grymma bilder.

Laddar upp med ett inlägg (läs: i cajsafelicia.blogg.se/pictures) med massor med bilder från förra resan i Kroatien sommaren 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0