30 juli sommarlov 2010

Vaknade av mobilen vid halv elva, snoozade till elva och gjorde vid mig. Mamma körde mig ner till knutpunkten för att ta tåget till Felice vid tolvtiden. Vi kom till Felice vid ett tiden, hon hade jättefint tält med fin dukning, stolar, tält, allt! Vi fick en fördrink, stawberrt decories, som var supergod! Sedan käkade kycklingsallad som också var supergod med kyckling, gurka, rödlök, valnötter, pasta, avokado, fetaost m.m. supergod! Till efterätt blev det chokladkaka som också var supergod! Allt var supergott och välplanerat, tack felice! Fina presenter fick felice också, väldigt mycket nit- och döskallesmycken. Vi pratade om minnen, hur det ät att vara 18 m.m. Vid sex tiden skjutsade Thomas oss in till stationen, skönt att slippa gå i spöregnet! Vi kom in till Helsingborg vid sjutiden och gick till stora scenen för att se Calle Kristiansson live! Han var super och när han sjöng Walking in memphis, riktigt bra! Sedan skulle vi egentligen träffa Calle också med Felice och gänget ville till en pub innan. När vi väl skulle dra dit var han borta, buhu! Sedan skulle vi dra ut men jag hade glömt mitt legg, typsikt mig. Så mamma hämtade mig. Stack inom Disa för att hämta mitt legg, men det var inte där. Dock hittade jag det tillslut i mina jeansshort, typsikt mig! Blir så irriterad!!! Kollade satc 2 med mamma i allafall :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0