Tisdag

Sitter och kolla one tree hill säsong sex. Jag har ingen aning om varför, men one tree hill får mig alltid att gråta. Det kan inte bara vara för att det är så himla bra, för jag menar, det finns ju hur många filmer som helst som är riktigt bra gjorda. Som man inte gråter till.

Jag är som sagt i säsong sex och det händer hemska saker hela tiden som får en att gråta. Så nu sitter jag och gråter åt en av de hemska sakerna, kan dock inte berätta vad, vill ju inte avslöja för den som inte har sett one tree hill ännu. För om ni inte har det bör ni verkligen gör det, det är bland de bästa tv serierna jag har sett. Jag gillade inte det i början, men nu är det för jäkla bra!

Jag läste om one tree hill för ett tag sedan på wikipedia, jag var helt inne i serien. Wikipedia avslöjade massor med saker som kommer hända, och jag vill inte göra desamma för det blev väldigt surt. Ni som har sett one tree hill lyssna på denhär låten: Haley James Scott – Halo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0