Ski



Har varit svinkall här i Ramundberget i veckan, temperaturen har legat mellan -20 - -40 grader. Därför har vi inte kunnat åka lite mycket skidor som vi hade velat göra. I dag var det runt 10-20 minusgrader så vi åkte ganska mycket. I sittliften tryckte Niclas av mina skidor, så jag var tvungen att ta mig ner på en skida, bland annat åkte jag lit på min brors rygg, sedan åkte jag lite störtlopp på min skida och sedan försökte jag svänga och flyger in i en snödriva, typiskt mig.

Jag åkte även i skogen tillsammans med Nina, Niclas och Peppe. Det är väldigt mycket snö här så att böjda träd, trädsammar m.m. döljs under snön vilket gjorde att jag körde rakt in i ett träd och dinglade där, helt fast. Tragiskt. Ska försöka fota lite någon dag nu.

Nu ska jag umgås med släkten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0