Torsdag

Idag är det lille juleafton, så sista chansen att köpa presenter. Jag, mammsi och pappsi stack till väla och handlade julgran. Sedan käkade vi lunch och sedan stack jag och mammsi ner i stan för att handlar julklappar. Jag har bara köpt till felice innan, så kände att det var dags att köpa nu. 1 h senare var alla julklappar handlade. Dock hade jag bara 3 kronor på kortet och handlade julklappar för över 1000 kronor till mammi, pappi och peppsi. Klura ut den ekvationen.

Nu sitter jag och mamma och bakar (?) julgodis/klär julgralen/lyssnar på julmusik. Sedan blir det ceasarsallad och efter det ska mina julklappar slås in. Älskar den här dagen. Riktigt julig. Lite julbilder kanske kommer upp sen, om jag orkar fota något!

Tumblr_ldsp0qwidw1qff4ago1_500_large

Tumblr_ldvzw49gdx1qdbbywo1_500_large

Kommentarer
Postat av: S A N N A S . R U M - Sveriges största Au Pairblogg

Sv, jag är au pair, så jag behövde inget kapital för att kunna flytta hit. Det enda jag behövde betala var min flygresa.



om ni ska hit och jobba bör ni nog ha en del kapital med er. lägenhet är svårt att få, och de kostar väl mellan 10 - 15 tusen i månaden att hyra en 2:a i London. Man får flytta ihop flera stycken och trängas.



Jag jobbar som sagt som au pair, så jag fick mitt jobb genom en förmedling. Jag bor i Golders Green, på Northern Line, nära till Camden (: Tar en kvart till Oxford St typ. (:

2010-12-23 @ 21:33:18
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0