God jul!


Jag sitter här i sängen och gosar. Det kändes som om det var en timme sedan jag hörde "och nu är det 25 timmar och 40 minuter kvar tills Kalle Anka börjar". Nu är det 1 timme och 20 minuter kvar, nästan. Läskigt. Jag har i allafall redan fått en julklapp, en byrå! Mamma sa att det var en extra julklapp eftersom jag bara kommer på praktiska saker (hatar det! blir alltid lika ledsen när jag får det). Jag vet inte varför, men jag får hellre pengar och köper de sakerna än att få de i julklapp. Knäppt! 

Men sen var tydligen byrån sönder, så vi ska fixa den nu i mellandagarna. Jag är lite nervös inför ikväll. har blivit besviken så ofta, men vill verkligen inte bli det. mamma och pappa är sämst på att läsa min julklappslista. får nästan aldrig något från den, de bara köper random saker/skit.

Nä nu måste jag skynda mig, om 30 minuter far vi iväg till mormor och morfar. Förra gången jag skulle fyra jul hos de var jag magsjuk. goda minnen =))))

GOD JUL! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0