hif

dags att jobba, wiho! skolan var roligt, köpte massor stuff till skolan typ kalender, pennskrin, pennor, block m.m. Damsugarna var slut, buhu, beställde den på deras hemsida istället, 400 kronor billigare, wiho. Vuxenpoäng till mig. nej, dags att sticka till jobb. (ett till vuxenpoäng).


wiho en bil med periodiska systemet, ska rama in den och ge till micke!


Denhär fina bilden får pryda mitt matteblock! Passande va? Dessutom har jag samma miniräknare!


Mitt lilla "uf-block" fick också en fin mattebild. Om ni är blinda och inte kan läsa står det "Dear math, please solve your own problem by yourself". Fast om ni är blinda tror jag inte ni kan läsa detta heller, anyway.


... så sant så...


pennskin och almanacka... matchande, whihoooo (pennorna också, hehe)..

Nu måste jag springa iväg, jättejättejättebrottom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0