Don't give up until it's too late

Ni vet bloggen 4thandbleeker? Jag har trott att den varit nerstängd då man försökt gå in på 4thandbleekeragency.blogspot.com, kom man in till någon sida där det står att bloggen är spärrad och öppen för endast press/media typ. Men jag bloggade om henne idag och kom in på hennes blogg och blev helt överlycklig. Jag vet inte om det är jag som är ovanligt trög och inte kommit in på bloggen eller ovanligt smart och lyckats knäcka koden och kommit in på bloggen. nej, skoja bara. Men det verkar som om man kommer inte på bloggen om man tar bort agency som kanske alla förutom jag redan gjort? Men om du inte kommit in (som jag inte gjort) så gå in på 4thandbleeker.blogspot.com







/4thandbleeker.blogspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0