14 augusti 2010

Vaknade vid halv elva tiden och gjorde i ordning oss, vi skulle till danmark. Fixade mig, pappa bredde mackor åt oss och sedan en timme senare satt vi på färgan. Eftersom vi hade bil med bestämde vi oss för att köra till Köpenhamn som dessutom hade fashion week. På båten käkade jag mackan och fick en pucko, så gott! Sedan körde vi till köpenhanm. För gick vi inom Christiania då Nina och Stina aldrig hade varit då. Em sak jag aldrig såg förra gången jag var där är att på en skylt när du går ut står det "nu kommer du till EU". Sedan körde vi in mot Stöget. Där käkade vi lunch på en god resturang, jag och Nina käkade hamburgare. Sedan gick vi på ströget där världens längsta catwalk fanns. Vi fick även gratis coca cola i fin fina femtion cl burkar. Vi gick på ströget, jag och Nina gick inom Topshop, Zara och Hm. Hittade en jättefin klänning på topshop, men måste spara inför London, en fin väska på Zara som jag köpte och en svart transperent oversize skjorta på Hm, men mitt kort fungerade in där. Sedan tog vi bilen hem igen vid fem tiden. Somnade på vägen och vaknade när vi var i Helsingör igen. Där köpte vi glass på världens godaste glassställe där man får gräddbulle, grädde och sånt till. Sedan tog vi båten över, åkte inom affären på vägen hem och när vi kom hem kollade jag och Nina på lost. Sedan käkade vi mat, väldigt speciell rätt som inte fall mig i smaken, kul att ha provat dock. Sedan fortsatte vi att se på lost och käka chips och godis. hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0