Tisdag

Happy day! Idag har jag tentat av matte c, skönt att slippa den jobbiga känslan att man inte kommer kunna presetra max och att man kan göra något åt det men inte orkar. Nu har jag gjort det i allafall. Efter skolan stack jag och fikade med vänner (Emma, Emelie, Evelina, Alya, Rebecca, Malin).

Sedan stack jag och Emma till stan. Vi kollade in hm (där Emma köpte en superfin ring, AVIS). Sedan inom gina tricot och några andra butiker. Jag köpte ett ring-ställ på lilla Bohaget, skokedja på Scorett (köpte en likadan för någon vecka sedan, denhär, ville ha två stycken), berlocker på pärlgården och två naggellack från Åhlens (mintgrönt från viva la diva och ett genomskinligt från Loréal). Visar bilder sedan!

Nu ska jag måla naglarna och kolla in bloggar. Älskar denhär dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0