Rings





Ring 1 och 2 har jag gjort själv, nitringarna är köpa på Lindex (49 kr för 5 st, finns i 5-pack silver eller 5-pack guld,svart,silver).


Ringarna är gjorda av mig. Inga jag kommer att använda precis, men kände bara för det.


Ringar gjorda av mig. Har ni sett den gamla fjärilsringen från hm? Jag ville jättegärna ha den, så jag hittade en fjärilsberlock och wips hade jag en fjärilsring.

Lite bilder på nattens pyssel. Satt uppe vid 12-tiden och gjorde ringarna. Blev super nöjd med ring 1 och 2 (nitringen och korsringen). Har letat efter likanade ringar. Dessutom är ringen som nitringen sitter på av silver, så jag kommer inte få gröna fingrar av den, super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0