L A S T N I G H T

Okej... Först hade jag och Alya tjejmiddag då vi böjd tjejerna i klassen inkl några undantag för att det skulle bli jämt, haha. Vi bjöd på kyckling med färskpasta, mozarella och pesto. Grekisk sallad till och brownie till efterätt. Det verkade vara ganska gott eftersom vi åt upp 3 satser brownies (72 rutor på drygt 17 pers). Vi öppnade presenter och jag fick marc jacobs nyckelring och armband av Sara, Emelie och Emma!!! Helt underbart! Sedan spelade vi sms roulett och det skickades en del galna sms. Óm allt möjligt pinsamt till alla möjliga personer. Efter det satte vi på musik och sedan droppade killarna från klassen in och vi började dansa. Vi dansade i timmar och det blev så himla H E T T, haha. Så vi var tvugna att öppna dörren, men den var i samma rum som vi dansade och dörren ledde till en altan. under hela kvällen/natten dansade vi inne/ute. Träffade roliga personer och hade super kul! Sedan vid 2 tiden började folk dra och nytt folk komma. Det var inte dansande då utan mer snack o.s.v. Det gjorde vi till kl 5 då det var dags att sova. Vaknade 9 och det är anledningen till att jag inte drar till 18 års festen jag egenteligen skulle till idag, tyvärr. Så jag ska bara kolla lite runder på internet och sedan "dejta kudden" som alla börjat säga. Nej, men sen ska jag kolla film/sova.

/C Ps. Hoppas ni som ska till Bex får en jävligt kul kväll!


Mina två nya armband och några ringar. Mina händer sett big mama ut, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0