I nailed it

Har kollat mycket på "kors" ringar den senaste tiden på internet och har hittat många, många snygga. Dock har jag inte vågat beställa då jag inte hade någon aning om storleken (vilket jag har fått nu, men det är en annan femma). Så jag hittade ett gammal armband med ett kors i och en gammal pilgrimsring. 10 minuter senare hade jag en "kors-ring". Riktigt snygg! Dock sticker korset upp en aning för det satt en sten på pilgrimsringen, så det är som en hållare och på hållaren sitter korset. Nu siter jag med femtioelva ringar och verkligen är nöjd över mig själv.

PS: Gjorde några andra ringar också. Bilder lägger jag upp i veckan då allt skolarbete är överstökat :]...

Juste... åkte longboard idag, nästan 1 mil. Duktig Cajsa, det tar sig må jag säga. Vågar inte åka i branta backar ännu (inte så konstigt, haha), bara backar som lutar väldigt lite. Haha. Men allt en början, aight? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0