Cajsafelicia

Var inne på googlad.nu och såg att cajsafelicia googlas 16 gånger i månaden, wow! hahaha. Nä men i dag har varit upp och ner. På förmiddagen funkade ingenting, allt gick bajs och jag var superirriterad. Sen gick jag till tandläkaren, hade INGA hål och han sa även att jag kan dra ihop mina mellanrum med tandställning utan att stoppa in extra tänder vilket jag trodde man skulle behöva först. Goda besked!!! Dock ska jag vänta tills alla mina visdomständer kommit upp, för mellanrummen dras ihop dels tack vare visdomständerna. Resten av jobbet får min antaligen kommande tandställning göra.

Planera på att skaffa tandställningen när jag har haft mina sabbatsår (kommer ha ca 3 år efter studenten). Sen när jag ska börja plugga igen kan ingen tandställning skada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0