vad är det med mig?

Usch, i morse när jag skulle till skolan blev jag jätte illamående. Ibland kan man må illa och ibland känner man "spy må illa". Jag verkligen kände det, mamma hade redan stuckit till jobbet men pappa var hemma så jag gick in till honom. Men jag kunde knappt prata så illa jag mådde, men fick i allafall ut att jag mådde hemskt illa. Sedan helt plötsligt kan jag inte prata, trillar ner på golvet, ser "silver", jag börjar svettas, vit i anstiket och klöks eller vad jag nu gjorde. USCH! Så pappa bestämde att jag inte kunde gå till skolan, vilket jag höll med tll fullo.

Det var riktigt obehagligt och så obehagligt har det inte varit under hela tiden jag har haft vad det nu är jag har. Jag har bara blivit extremt trött för lite arbete, typ att gå till mitt rum. Får ta och besöka doktorn igen. Senast jag var där var i fredag, börjar bli stammis.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0