Söndag.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket roligt. Har jobbigt i värsta ovädret och jag står ute när jag jobbat. Det är inte kul. Idag blåste det så mycket att bordet gick sönder. Sedan har jag pluggat till kemiprovet jag har på tisdag. Men idag när jag pluggat var det inget jag inte fattade och jag har inte lärt mig något nytt. Antar att jag kan det då! Skönt...

Känner mig fortfarande inte riktigt frisk och jag funderar starkt på att stanna hemma någon dag för att faktiskt bli av med det jag nu har i kroppen. Orkar inte gå runt och vara halvsjuk. Inte så pass sjuk så att jag ska stanna hemma från skolan, men så pass sjuk att jag inte kan träna. Jag bli nästan sugen på att sticka ut och springa i skogen. För en gångs skull.





Lite knepiga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0