rob.









Som ni alla visste (antaligen) skulle jag tillsammans med min kompis Sara till London och se Rob. Men som jag nämnde innan är detta inställt. Vi ska fortfarande till London, men vi kommer inte att få se Rob vilket är så HIMLA trist. Blev super ledsen när jag läste på google "the red carpet new moon permier london is cancelled". Usch. Men det är inte sista året och om det är LA som krävs, så åker jag dig. För jag SKA se Rob på "red carpet permier" för Twilight, sedan får vi se vilken film det blir.

Anledningen till att premiären blev inställd är för att Rob inte klarar av pressen. Han vågar alltså inte gå på en premiär i London då han tror att fansen... jag vet inte vad. Dessutom är han less på paparazzi. Tycker synd om honom, men celebrities lever kanske inte bara livet på en pinne.

/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0