lördag

har ingen lust att skriva i bloggen, dötråkigt just nu. i går/idag var jag i allfall hos emma för att fira hennes 17års dag. det var mysigt, åt bakad potatis med massor med tillhörande röror. det var supergott.

annars har jag varit med felice i helgen och plugga biologi, har prov på fredag. sedan är det höstlov, WIHOOO! På lovet har familjen lite planer, vet dock inte om vi verkställer dessa, men hade varit trevligt! Annars har jag bara 2 vanliga veckor kvar i skolan innan london!

v. 43 vanlig skola
v. 44 höstlov
v. 45 vanlig skola
v. 46 speciell skolvecka
v.47 LONDON!

Ska bli riktigt kul! Jag längtar som bara den! Dock åker vi på fredagen den veckan, men det är inte många veckor kvar och då får jag börja äta godis igen! Jag har varit så duktig. Nu ska jag sova, plugga väntar i morgon bitti! Puss


en bild på mig och emma i göteborg för ca 1 år sedan.

Kommentarer
Postat av: Mira

Gud vilken söt bild på er!

2009-10-18 @ 18:11:51
URL: http://mhortnagl.blogg.se/
Postat av: emma

aaw så gulligt! haha! det var då vi skulle se björne :o <3

2009-10-23 @ 13:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0