Linköping

Hejsan!
Just nu sitter jag i bilen och väntar på mamma och pappa som är inne i affären och handlar allt som behövs för att bilfärden ska bli så behaglig som möjligt. Innehåller för min del tuggimi, tidning och bon aqua päron. Mums. Vi är på väg till Linköping där min kusin Nina och hennes familj bor. Ska vi jättekul att träffas! I morgon åker vi till stockholm, jag, nina, mamma och hennes mamma ev. min pappa. Jag har dock nästan inga pengar, måster spara till London. Men om jag hittar något får jag faktiskt köpa det.

Nu ska jag ta och läsa lite i tidningen som strax kommer. Ha en bra dag!

På bilden har jag min kofta från hm, strumpbyxor och en oversize skjorta. Jag har inte hunnit lägga upp bilder på alla mina kläder än, vissa var i tvätten o.s.v. inkluderar tröjan jag har på mig. Men snart kommer det. Jag tror att jag prioriterar att visa min nya shopping till en början!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0