Hejdå ful rubrik

Kom ni ihåg texensnittet på min gamla rubrik? Den var skitful, jag har haft den sen jag skrev på bloggen för ca 1 ½ år sedan. Jag har inte (nu när jag kom tillbaka) vetat hur jag ändra, men så i dag satt jag en liten stund på "redigera stilmall" och tryckte lite och plösligt dök denhär trevliga, planerade textsnitts rubriken upp!


Så såg rubriken ut innan. Jag tänkte även byta fotot jag har som visningsbild då jag tycker fotot inte liknar mig längre, dessutom som är de enligt mig hemska färger.

Har försökt kurera mig här hemma i höstrusekt. Usch, men märker hur vintern närmar sig med stormsteg. På tal om vinter så jag kanske i morgon åka till Väla för att eventuellt (tror dock inte det faktsikt) köpa en odd molly jacka. Den ksotar 2000 kr, men många har den, vilket inte är så kul. Får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0