friday




A t m

Hejsan! Kom nyss hem från Emma (min granne). Vi tog massa tönt bilder/ videos som jag ska försöka ragga upp. Det var faktiskt väldigt roliga bilder! Haha. I morgon är jag ledig, vädligt skönt. Ska försöka sticka ut och springa eftersom jag bara sprungit 1 gång denhär månaden (har haft någon konsigt i kroppen).

Om ca 1 månad åker jag till London, drygt. Jag är så förväntansfull, flygplatsen, tidningarna, får äta godis igen, alla foton, hotell, tanken att slippa skolan, I LIKE! Detta kommer bli grymt. Minus att jag kanske inte får ledig. Men det är en annan femma. Det kommer bli grymt att se Robert Pattinson, som jag aldrig trodde jag skulle få se.

... NEJ! Vad sägs som lite skönhetssömn.  Puss


Kommentarer
Postat av: Nina

NÄR och åter igen NÄR ska du till London? gaahhd????!!!????

2009-10-02 @ 02:12:38
URL: http://www.ninki.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0