...

Nyss satt jag och storbölade i sista avsnittet av oc. I vanliga fall snyftar man bara, fäller något tår, ja, jag hade en pöl av tårar...


Ja... jag snyftade inte. Jag skäms heller inte för att lägga upp en bild där jag storböla till oc, för hey oc är grymt! Nu har jag börjar på säsong 2 för kanske 3:e gången, älskar oc. Och jag kan ju inte sluta skratta är "drunk seth cohen". Herre gud vad jag älskar den killen. Kolla in detta:
http://www.youtube.com/watch?v=09diX06ILqg

(jag vet inte varför, men jag kan inte lägga in videos eller länka saker).

Det jag tänkte komma till är att jag från sista avsnittet av säsong storböla för att det var så sorligt till att jag nu storböla för att det är så kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0