Skolfoto

För några veckor sedan fick jag hem skolfotona. Det enskilda blev helt ok, medans klassfotot blev rent ut sagt förjävligt. Jag ser ut som om jag vore jätte tjock (ingeting illa menat), man ser mitt ärr i panna och mitt ärr på hakan, man ser en finne, jag ser tocke ut. Det är inte jag. Okej... det är egenteligen på de enskilda man ser allt detta, men jag tänkte ändå visa det. Har blivit mycket bättre andra år, men jag klagar inte, kunde varit värre! Mycket värre.



Ärret på hakan fick jag när jag var runt 3-4 år och cyklade i skogen med min familj. Vi skulle cykla ner för en bran backe, jag först. Jag kunde inte svänga med cykeln och cyklade rakt ner i en bäck (ingen vanlig bäck, betong bäck), föll ca 1 ½ meter rakt ner på betong. Kommer faktiskt inte ihåg någon smärta alls (förträngt antaligen). Men jag kommer ihåg att jag hade en vit united color of beneton t-shirt som har helt blodig. Jag kommer även igår när jag såg pappa hoppa av cykeln helt förskräckt rakt ner i bäcken där jag låg. Jätte starka minnen dem 2, allt annat har jag bara hört senare.

Mitt är i pannan har jag redan skrivit om 1 gång innan. Det var för kanske 2 månader sedan (när bilden tog) ca 3 nu kanske. Jag skulle platta håret och bränner mig i pannan. Ärret har fortfarande inte försvunnit, men jag antar att det gör det snart eftersom mitt förra ärr jag hade i pannan försvann efter ca 2 månader (min kompis rev mig).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0