Dilemman

Jag åker till Londom om 11 dagar, jag har inte koll på min ekonomi, men det är en annan femma. Det jag ville ta upp var att mitt id-kort + mitt csn-kort var borta, det har varit borta i ca 1½ månad. Alla har sagt att jag skulle spärra det, men jag har haft en svag aning om att jag lagt det i någon ficka. Jag har letat lite då och då. Men på kvällar får jag sånt att NU MÅSTE JAG HITTA DET! Jag åker ju som sagt till London om 11 dagar och då hade det kännts tryggt att ha med Id kort, som identitet (+ pass självklart). Dessutom får man 10 % rabatt på Topshop med csn-kortet. Det vill jag absolut inte missa! Därför letade jag igenom alla jackor, alla väskor och började på tjocktröjorna. Jag hittade sedan korten i en myströja jag har på mig väldigt ofta! En väldig lättnad, men hur i helsike kan jag inte ha hittat det innan? När jag använder en tröjan så mycket? Det är för mig ett mysterium.

Nu ska jag lägga mig då jag ska upp vid halv 7 i morgon. Jag har fått julkänsla, mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0