UPDATE

Igår hade jag info & layout prov, fick mvg +, väldigt nöjd! Skönt, speciellt eftersom det inte kändes bra och dessutom väger tungt i betyget. Så antaligen får jag mvg i info & layout nu, har bara 1 prov kvar och om jag spikar det så spikar jag mitt prov!

Dessutom fick jag betyg på två andra inlämningar mvg och vg. Vg i engelska b som jag suuuuuger på, så jag är jättenöjd! Speciellt när nästan hela klassen fick vg! Nu väntar jag bara på mitt matte c prov som gick cp dåligt och nästa vecka har jag matte b nationella som kommer gå bajs då jag glömt allting :(

Har dessutom kemiprov på tis som jag inte har någon koll på alls. Så det passat ju bra att avrunda här! Ha en bra dag!


jag på flygplatse förra fredagen. Lite jobbigt det där med självincheckning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0