Lördag

Har lite inlämningar kvar innan jag slutar skolan, men det är ingen fara. Har i historia, fysik, kemi, engelska, biologi, info & layout. Men inlämningar kan man hålla på med hela kvällen, behöver liksom inte vara utvilad för att lämna in inlämingar som du behöver när du ska skriva prov!

Ikväll ska jag iväg till en kompis på fest. Jag börjar bli sjuk så jag får ta det lungt ikväll. Kommer nog hem ganska tidigt. Tråkigt att vara sjuk nu när allt i skolan i klart. Men samtdigt hade jag inte orkat med skolan om jag hade varit sjuk. Så det är väll ganska bra timing ändå... Eller det är aldrig bra timing att vara sjuk.


Sitter i min london tröja och skriverom köpmannen i sverige på medeltiden. Något som känner att de är volontärer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0