Fredag

Fredag= helg!

Idag ska jag se idol, mysigt! Jag har mycket i skolan nu, så i morgon får jag ta och plugga järnet. Usch................ Nu ska jag ta och göra i ordning lite granna. Ha en trevlig fredagskväll!

JUSTE! Jag och Sara börjar plannera att åka till London igen om ett år! Idag kom vi på att vi vill åka dit på Eclipse premiären, antaligen är den om ett år tror vi, så det är våra planer!


Bilden är tagen på rob's fans sida på facebook (kommer tydligen från fv.com).

En av de finaste bilderna jag sett på Rob, riktigt fin! Nu blev jag sugen på att spela piano! Det ska jag göra! puss
ps. gå in på youtube.com och kolla på dagens tips, riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Elin Andersson

Eclipse har premiär i slutet av juni 2010 :)

tror jag iallafall, det stod det på en planch här på vår bio.. :)

2009-12-05 @ 19:17:05
URL: http://elininmichigan.blogg.se/
Postat av: Saraicg

Den bilden är en av mina favoriter med! De senaste bilderna från VF blev riktigt fina däribland denna! :)

2009-12-06 @ 22:11:53
URL: http://saraicg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0