Söting!

Fick en kommentar från en läsare:
"Lämna tillbka kjolen. det var inte din färg. köp den i lilla eller svart. det är mera du. kramar amanda.
jag läser din blogg nästan varjue dag!!"

Även om jag fick kriti blev jag så fruktansvärt glad! TACK!
O
ch du, du fick mig att vela lämna tillbaka den. Får se hur det blir.

Och vet ni (speciellt du amanda) du visste mig. jag var osäker på färgen och hade innan provat den i lila men fanns inte i min storlek. :)

image1077

HAHA!  Kolla in denhär videon! De sjunger fantastiskt, men kolla in i slutet när det kom typ på något!


/C

Kommentarer
Postat av: julia

åh, fin blogg med fina bilder! :)

2008-05-28 @ 21:39:23
URL: http://yolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0