Plugg + sol + "vattenkrig"

Tänk om det kunde vara såhär som sämst. Idag i skolan satt jag ut & sola i max 20 min... och jag fick SYNLIGA (ganska mycket) sträck! Jag blev halt "chockad"...

Nu kallar mamma att jag ska hjälpa till... vad gör man inte när man är på SÅHÄR gått humör!

Korta inlägg på sista tiden. Menmen. Finns kanske inte så mycket att skriva om? Jag har idag i allafall gått en riktigt seg skoldag. Jag & Alle satt och gäspa igenom hela kemin & jag engelskan. Nu fick jag en till gärst (2 nu).. Attans vad jag gäspar, tecken på för lite sömna eller uttråkad? På gå och lägga mig tidigt ikv och se om det är det som är "problemet".

Ikväll ska jag på vernissage på min skola (FRIVILLIGT). Jag fattar inte varför. Som en kul grej liksom. Jag har själv ställt upp med en tavla i " A la Pissaco" stuk... typ. Men det kommer bli kul!

Min tavla ser typ ut som en lilja (avlång) och istället för den lilla knoppen som sticker upp i mitten kommer en muskelös manskropp upp och istället för huvud är håret avskuret och svävar ovanför med fötter istället och med älghorn. Sedan ser man hjärnsubstans o.s.v. Hämsk fantasi jag har.. Men jag var på det humöret då...

Innan blev jag missnöjd, men jag måste säga att idag (målade på den idag) och den blev så himla mycket bättre!!

Nu kallar mamma igen. Måste gå. Pussar.

Skriver igen när jag kommer hem från vernissagen!
/C
image1040
( en nu favorit. har börjat använda den dagligen). Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0