Perfekt avreagerare, eller vad man nu ska kalla det.

Har inte haft så mycket att göra idag. Eller jo, men inte gjort så mycket. Mer sagt än gjort.

Har i allafall:
Träffat Elin [x]
Träffat Sara [x]
Gått en runda [x]
Bloggat [x]
Käkat middag [x]
Lunch & frukost [x] - blev godis ;o
Städat mitt rum [x] Halft.
Klurat ut morgon dagens outfit [x]
Packat inför i morgon [ ]
Städat klart [ ]
Gjort mig i ordning [ ]
Pluggat matte [ ] - öppnade boken. men det räcker inte.

Så nu ska jag fixa i ordning det sista i mitt rum, borsta tänderna, torka håret och sedan krypa till bädds med en mysig film.

Juste, har ju duschat också! Så det får räcka med arbetsuppgifter. Helt ok dag.

/C

image1021
Tog lite bilder på Sarabara i parken. En av dem.

Från en plastig glasögonsram och kopia av glas speglas en vacker ung vacker flicka sittandes på en gunga, studerandes på de små barnen som glatt jagar den rullande stora fotbollen.

/C


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Skogen var nästan snäppet värre.. :p haha

2008-05-04 @ 22:07:37
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0