Oakie!

En kort sammanfattning av dagen: Skolan (matten gick sådär, fick reda på att jag fick vg på matte a). (fick reda på att jag fick mvg på franskan). Har fixat jobb(!!!!) tack Julia! Skriver mer om det sen. Skippade pianot i dag p.g.a. trötthet och stress. Stack hem, vilade och har nu pluggat i en timme. Skönt.
Ska även plugga lite till, sen träffa vänner!

Det jag vill skriva om var att jag har saknat Oakie ("vår" hund) de senaste dagarna då hans riktiga husses son har haft honom. Det var från tisdag till idag, men han har fortfarande inte kommit hem. Det är det ända jag väntar på. Oakie glädje, hans personlighet och allt. Redan på måndag i nästa vecka kommer hans riktiga ägare hem och jag kommer inte klara mig utan honom.

Han har gett oss så pass mycket, håll oss alla inom familjen tillsammans, gjort oss lyckligare. Har fått mig att vela komma hem. för även om det kanske inte är mycket glatt som väntar, väntar alltid hans possitiva, glada energi. Speciellt när man kommer hem efter en lång skoldag då han har varit ensam hemma i kanske 4-6 timmar. Då får han en glädjeattack och vet inte vart han ska ta sig till. Han verkligen hoppar runder, hoppar på en (även om hundar inte ska göra det, men han gör det bara på sina ägare när han är som gladast).


Skriver mer sen.. min bror måste ha datorn *sucK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0