Har skrivit ca 4 sidor på mitt...

... historaarbete kanske man ska kalla det nu för tiden. Har prov i morgon, men fick ut ett häfte med en massa frågor i olika nivåer.

Jag har egenteligen inte tid att blogga. Men lite vad som har hänt idag och vad som kommer hända ske vill ni vill veta? Jag kommer bl.a. sitta och representera helsingborgs musikskola idag. Jag antar att detta skulle vara en perfekt sak att skriva i sitt cv. Att det tycker jag har en så positiv attityd att jag ska sitta som ända representanten för musikskolan för att ändra och göra Dunkers bättre. Ett hedersuppsdrag anser jag det som.

Tyvärr lite fel tillfäller eftersom jag hade världens historia uppg. till i morgon.

Vi får se om jag överlever dagen. Nu ska jag vila.

Kommentarer
Postat av: Linda

vad handlar ditt arbete om?

2008-05-26 @ 13:45:17
URL: http://ndail.blogg.se
Postat av: Katta

Hoppas du överlever dagen ^^

2008-05-26 @ 13:50:53
URL: http://FAKKORS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0