Hahaha...

Du är konstig!!!!!!!

Någon
av mina "SUPER MÅNGA" läsare ger skumma kommentarer titt som tätt. Anonym också...

Hahaha... snälla väx upp och stå för vad ni säger... Och när ni ska kommentera, gör det med en smula artighet tack. För bloggen skriver jag dels för min egen skull, men också för er.

Så käfta inte emot utan skriv i så fall vad ni tycker lite snällt. Lämna min blogg annars. För i så fall har ni inget här att göra...

image1042

Håller på att läsa om rösten. Prov i morgon och fattar inte ett skit. Den senaste timmen har lag tillbringat till att försöka fatta. Men det har klarnat upp lite.

Det är jobbigt för det är redan en sammanfattning på 3 sidor. Då är allt viktigt och du måste nästan lära dig hela texten utantill. Sen har jag mvg i musik också, så jag måste verkligen klara detta.

Just nu läser jag om rösten. Kvinnors röstlägen: Sopran, mezzosopran och alt.
Killars röstlägen - Tenor, baryton och bas.

Kvinnors röstregister är - bröstregistret, mellan registret, huvudregistret och flöjtregistret medans killarna har fullregistret och falsettregistret.

Ha en bra dag.

Hej musikboken!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0