En liten shopaholic. ;o

Haha, nää...

Jag kom nyss på att jag inte alls är på blogghumör.
Men en kort sumé (hur det nu stavas).

Onsdag- Packade hela dagen. Ni vet "on/off" packning.. Fest på kvällen.

Torsdag - Efter 4 timmars sömn satte jag mig med 2 bakfulla kompisar på tåget till gbg. Inte särskilt trevligt. Dagen tillbringade vi på Liseberg. Bilder kommer på söndag!

Fredag - Stan med mina underbar Emma och Elin!

Shoppingen visar jag inom kort! Ska bara berätta snabbt vad jag köpte-

Oversize tröja från Monki 350 kr.
Linnefodral från Monki 100 kr
Pumps från Victoria of Sweden ( I think ) 150 kr
Ringar från Hm 40 kr
Skjort/klänning från Run. that. m något sånt. för 300 kr.

Detta släpade jag hem med. självklart ska jag dela med mig av mina trevliga köp!

image1003
Holst, Elin, Jim/Tim (?), Johan, jag och någon annan!

Kom på att jag vill förklara Valborg i detalj!
Började som sagt med packning och jag tror jag träffade någon kompis. Men det har jag suddat ut, men vad gör det om 100 år? :)

Fram mot 4 tiden stack jag i alalfall och spelade tennis, sen in till Susane och André för att de båda hade passerat ännu ett jordsnurr! Sedan stack jag och Emma ner till gröningen för att träffa "gänget". Med alla var tydligen reda på fest hos Stoffe och självklart var det redan fullt. Så vi stack hem till mig ca 10 tjejer. Min bror (som är 2 år äldre än mig) bjöd hem massor med kompisar. Så vi hade storfest! Riktigt, ritkigt kul!

Det roligaste av allt var att 9 st från Stoffes fesst (inkl. stoffe) senare planerade att komma utan att fråga mig. Och för några timmarsedan hade de fest och där var vi inte bjudna ;o hahaha.

See you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0