Din Stil...


TIPS!
Om du/ni inte kan riktigt hitta någon blogg som passar er i stilen. Kanske lite för utmanande så man inte själv hade vågat gå likadant klädd och kan därför inte få inspiration and so on. Vad vet jag... Men i allafall tänkte jag tipsa er om var ni kanske kan hitta dendär perfekta bloggen som kanske passar er i smaken galant?

Jag har hittat en massa som jag gillar! I allafall, gå in här!

Egenteligen är det inte en sida där man ska hitta sina modebloggare, eller kanske ligger det lite i idén? Jag vet inte. Men i allafall är det på Stockholms Streetstyle där de har en tävling där man kan vinna en Marc Jacobs "Stam bag", vilket är en av mina favoritväskor ni kan se för någon outfits för kanske 1 vecka sedan. I allafall lägger folk upp bilder på deras outfits och de som har blogg kan länka den om de vill. Många har gjort det. Inprincip alla tror jag... alla jag ville kolla in mer på hade blogg. Hittade massa söta outfits o.s.v.

Ett "fynd" för de som vill fixa lite nyare modebloggar på sina "favoriter"...

Usch. Nu känner jag att jag har suttit för mycket på modebloggare o.s.v. Börjar använda lagom täntiga utryck...
/C

image1028

En liten kul lek man kan göra på studmatta-
Inte nudda boll kanske man kan kalla den för.
Man ska i allafall lägga upp x antal bollar (antagligen vad man känner för, vi hade 2-3).
Sedan ska man väl vara från 2-5 personer (fler blir för mycket, då ser man bara folket och inte bollarna).
Sedan ska man hoppa och försöka att inte nudda bollen. SKITKUL!

pusspuss. cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0