Dagens...

Jag lyckas alltid tad extremt smala bilder med kameran, varför? Man ser knappt något och måste bläddra image1022ner för att se resten av bilden. Störigt!

I allafall; ganska chill i skolan, inte mycket. Men nästa vecka & fram till sommaren här vi extremt mycket. Inte van vid det nu, usch. Men det gör bara att man blir mer allmänbildad, right? Och hur bra är inte det? :)

I allafall hade jag en enkelt men för mig ganska snygg outfit idag. Jag kommer knarka mina nya monkitröja i framtiden. Den är SÅ skön!!

Har kommit på att jag alltid börjar nytt stycke med " i alla fall". Så nu gör jag inte det.

Jag har på mig:

  • Oversize tröja från Monki.
  • Jeans från Cheap Monday
  • Oversize linne från Monki
  • Väska från Pucciini
  • Vita/silvriga skor från Nike

That´s it!



Funkar inte att ladda in de andra bilderna. Men detta får räcka. Nu ska jag köpa vofflor med VIktoria :) Sen ska vi fixa vofflor med petter i think. Ha en bra dag :) det ska jag i allafall ha. Skiter rent ut sagt i pluggandet idag. Får bli en annan dag. Skulle egenteligen kolla igenom matten eftersom lla 92:or har nationellt i morgon. Men det får bli en annan gång. Nu ska jag iväg! /C


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Tack Cajsa Bajsa , det har du med :D Snart kommer lite snygga bilder på dig in ;) haha

2008-05-05 @ 19:01:10
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0