Borta...

image1054

Förlåt för urusel uppdatering senaste tiden. Ska inte skriva västa schemat som jag gjorde i söndags, det var inte omtyckt. Men jag har i allafall haft min 5 stora uppgifter i veckan. I morgon har jag ett avgörande kemiprov som jag inte diggar. Men jag kör på.

Mamma sa:
"Du kan det som ett rinnande vatten"
Så jag får ta hennes ord och banka in i huvudet och komma till kemilektionen i morgon med självförtoendet på topp för att försöka bevisa för min lärare att jag är värd det MVG som hon nu väger mellan (det och vg).

Annars har jag inte gjort mycket annat idag. Har plockat bort lite vinterkläder från "dressingroomet" men det var bara några få "oversize" koftor. Fast plats tog de, så nu har jag lite luftrum... WHATEVER! WHO CARES??

Tennis hade jag idag och det gick bättre än på länge.

Men gillar ju olika daga olika mkt. Jag tycket om fredagar mest! Chill skoldag men endast 4 lektioner, helgen som väntar på en och shopping! Kan inte bli mycket bättre. Så jag ska inte jämföra onsdagen men alla andra dagar. För onsdagar sucks för mig. Men om man jämför med alla andra onsdagar har den varit den bästa på länge!!

Bilder från Spex kommer upp så fort jag hade tillgång till min dator!

En sak till var det... huum

Juste. Hade inställd profil i morse och inställd franska. Vaknade 10 över 9, skönt! Sen var även sistalektionen inställd, så slutade 20 över ett. Riktigt skönt!!

I morgon är jag ledig från sista lektionen och första lektionen är här ute i skogen, så jag behöver inte gå upp från 20 i 8. Skönt det med!


Jag hör av mig så fort jag har tid och ork!


I HOPE YOU STAY! (L)

Kommentarer
Postat av: viktoria

såå jälva störigt är de.. jag ska snacka med min lärare. Hon har gjort så mot mig innan också. fast då fick jag bara g!

2008-05-21 @ 22:26:21
URL: http://vixxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0